perlu ke DETOKS?? - IBU ELLY SHAKLEE

Wednesday, 28 December 2016

perlu ke DETOKS??


   Apakebenda DETOX ni?? Korang pernah DETOX ke seumur hidup korang?? DETOX ni macam mana, makan ke, bersenam ke, minum ke??

    Ok meh #ibuElly nak cerita.. DETOX ni bukan buat masa kita nak diet je tau.. sepatutnya SETIAP HARI kena DETOX badan kita.. kalau nak DETOKS HATI, kena BANYAK BACA QURAN.. kalau nak DETOKS BADAN kita pulak?? Makanya makan la supplement atau buat detoks sendiri di rumah..

    DETOKS ni fungsinya untuk SINGKIRKAN SEGALA MAK NENEK TOKSIN yang dah lama sebati dalam badan kita tu.. bayangkanlah dah berapa lama hidup, macam² makanan dan minuman masuk dalam badan, berapa banyak udara tak sihat yang kita sedut, agak² macam mana ye keadaan DALAM BADAN kita sekarang? Mesti berkarat teruk kan.. :(

    bila kita dah DETOKS badan kita, maka senang bagi tubuh untuk MENYERAP SEGALA NUTRIEN daripada VITAMIN/SUPPLEMEN yang kita makan.. means, lagi senang la vitamin tu semua diserap masuk ke dalam darah dan seterusnya mempercepatkan lagi proses penyembuhan seseorang lepas makan vitamin..

    DETOKS ni boleh keluar dalam pelbagai bentuk.. senang membuang, kerap buang air kecil, cepat berpeluh tu tandanya badan kita DETOKS dengan baik.. proses ni sedang menyingkirkan segala toksin tak baik dalam badan dan seterusnya akan memulihkan kembali tubuh kita.. antara simptom² yang disebabkan oleh toksin ni adalah MUDAH LETIH, MULUT ASYIK NAK MENGUNYAP, BERAT BADAN BERLEBIHAN, MIGRAIN dan banyak lagi..

    Jadi bila nk mula makan vitamin, cara terbaik DETOKS DULU TUBUH KITA.. memang la DETOKS ambik masa lama, bayangkan berapa puluh tahun dah hidup, berapa banyak TOKSIN/KEKOTORAN yang dah SEBATI DALAM TUBUH KITA ni kan.. jadi, kalau korang consume supplement tapi LAMBAT SANGAT NAK NAMPAK KESAN, cuba DETOKS DULU BADAN TU.. dah cuci habis semua baru lah senang supplement tadi nak diserap macam span gitu.. so jangan nk tuduh mana² supplement tak elok, badan kita yang tak elok sebenarnya.. DETOKS dulu ok??

    #ibuElly DETOKS dengan SHAKLEE aje.. makan Alfalfa Complex dan Herba-lax.. dua²    bagus untuk CUCI USUS & SINGKIRKAN TOKSIN.. setiap hari sekurang-kurangnya 2 kali MESTI membuang.. biarlah lambat pun, janji supplement yg #ibuElly makan TERNYATA SELAMAT.. korang pulak macam mana? If dah ada kesedaran untuk jaga tubuh yakni amanah Allah yang paling berharga ni, meh wasap #ibuElly lelaju..

Your health consultant,
#ibuElly
0175604426
ig : elifaismail (Shaklee Ipoh)

Sudi² la terjah ig dan fb ibuElly tau.. :)

No comments:

Post a Comment