penting ke kolagen? - IBU ELLY SHAKLEE

Sunday, 8 January 2017

penting ke kolagen?

    Assalamualaikum dan selamat pagi.. sihat ke korang? hehe.. ibuElly mmg suka post entry pagi² buta sbb ank² tak jaga lg.. nnt kalau deme dah jaga payah juga, kesian pun sama sbb ibu mengadap fon je kan, ank² trbiar.. haa gitu.. ok kalau smlm ibuElly cite pasal Vivix, harini ibuElly nk cite pasal kolagen pulak..

    eh, Shaklee pun ade serbuk kolagen? oii mesti la ade wei.. tapi Shaklee punya lagi best tau!! sebab apa? ok jom cekidaut..

    Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yg unggul, mengandungi 4000 mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yg diekstrak dari sisik ikan merah. kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (semakin ringan kolagen semakin mudah ia menyerap ke dalam darah) dn mmbantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dgn berkesan..

    tujuh ramuan utama iaitu, ekstrak biji camellia japonica, ekstrak pfaffia, elastin drpd kolagen ikan, vitamin c & vitamin b, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus dan juga kolagen dr sisik ikan merah.. suka ibuElly ingtkan, semakin pelik nama sesuatu bahan semakin tinggilah kualitinya.. kahkah! ok skang jom tgk manfaat utama kolagen shaklee ni :


  • membantu menguatkan rambutdn merangsang pertumbuhan semula
  • kuku jadi lebih kuat, bintik putih akn hilang dn pangkal kuku akn mngekalkan warna yg sihat
  • kulit kurang kering dn elastisiti akn brtmbh baik. kulit akn sembuh dgn cepat, dn mmbntu mengurangkan parut
  • membantu menghilangkan tanda penuaan. 
  • penting utk tulang
  • menguatkn tulang dn mengurangkan kemungkinan tulang mnjadi rapuh
  • megurangkan kesakitan dn geseran di sendi-sendi
  • baik utk mata. kornea memerlukan kolagen dn ianya bantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal
  • memastikan otak sntiasa sihat. sel gyla membekalkn nutrisi kpd otak dn ia disokong oleh kolagen


   



    haa ni la rupanya collagen powder Shaklee.. ada 15 sachet kat dlm utk setengah bulan.. sebulan kena beli 2 kotak lah.. ramai lah ahli dlm group fb dok amalkan kolagen ni masha Allah, cantik betul kulit diorang! jeles ni ha ibuElly tgk.  ade rezeki mmg ibuElly nk cuba kolagen Shaklee ni.. yelah umur dh makin meningkat, kulit pun akn menua dn kendur.. mkin umur meningkat, kolagen dlm badan kita pun akan berkurang.. bukan badan kita tak boleh menghasilkan kolagen, tapi semakin umur kita meningkat penghasilan kolagen tu lebih rendah dari kehilangan kolagen tu sndri.  means, lagi banyak rosak dari penghasilan semula kolagen.. haa gituu.. jadi kena la amal kolagen dr umur 20-an ni haa.. metabolisma bdn pun masih lagi kuat dn mmpu mencernakan kolagen td kan. 

    dari korang dok mkn kolagen kat pasaran yg bersepah-sepah kat pasaran dn taktau apa kandungan serta belum tentu berkesan, baiklah korang cuba Shaklee kolagen ni.. di Shaklee, dah sah² terbukti berkesan sbb diorang ada lebih 60 orangbsaintis kot yg mengkaji dan menjalankan ujian makmal ke ats setiap produk Shaklee..jadi ibuElly mmg rekomen sgt la korang cuba ikhtiar masalah dgn Shaklee.. bukan aoa, sbb ibuElly sendri dh rasa kesan hasil consume Shaklee selama 4 bulan je! kalau setahun, dua tahun, tiga tahun?? haa lagi super duper ummphh lah!!!

    ok tu aje pasal entry kali ni.. lain entry kita cite ttg produk lain pulak ye.. jenuh ni haa ibuElly nk menaip.. korang jangan x baca pulak tau!

your health and most wanted Shaklee consultant,
ibuElly
017.560.4426
pengedar Shaklee Ipoh, Perak

No comments:

Post a Comment