vitamin SERBA BOLEH! - IBU ELLY SHAKLEE

Thursday, 24 August 2017

vitamin SERBA BOLEH!

      Assalamualaikum korang! Harini ibuElly nk cerita stu persatu ttg vitamin Shaklee.. Tapi bukanlah semua sekaligus dalam satu entry ni je. Jenuh tau nk taip! Hahahahahaha! 😝 so tgk pada tajuk, harini ibuElly nk cite ttg ALFALFA COMPLEX  .. ade yg penah mkn ke??

      Ramai juga dlm kalangan cust ibuElly yg amalkan Alfalfa ni.. Ada yg makan utk tambahkan susu badan, untuk turunkan berat, untuk ikhtiar atasi senggugut  dan mcm² lagi lah! Sebab vitamin Shaklee ni kebanyakannya semua punyai fungsi tersendiri tau.. Tu yg tak rasa rugi beli.. 😆

APA ITU ALFALFA??  

Alfalfa ni sebenarnya adalah tumbuhan tau.. Dulu² masa baru² kenal Shaklee haram tau pun Alfalfa ni tumbuhan.. Ingatkan binatang ke, pasir ke kan.. 😜 rupanya bila dh join biz, baca buku nutrisi Shaklee barulah tau ia adalah TUMBUHAN..

Ni haa rope Alfalfa Complex.. Mcm peronah nampak kat pasar raya. Ke ilusi semata? 

      ALFALFA - dikenali sebagai ' RAJA SEGALA TUMBUHAN '

alfalfa yang digunakan untuk menghasilkan ALFALFA COMPLEX SHAKLEE diambil dari tanaman di California yang BEBAS PESTISID, HERBASID dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia je tau. .

      Tumbuhan ni ambik masa sekurang-kurangnya 2 tahun tau untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk MENYERAP PELBAGAI NUTRISI! Haa kalau korang nak tau, semakin dalam tumbuhan atau akar tu ke dalam tanah, semakin banyak nutrien yg dapat diserap oleh tumbuhan tersebut.  

      Alfalfa ni juga berfungsi tau untuk membantu seimbangkan tahap keasidan dalam tubuh.  Badan kita ni kalau terlalu berasid sgt, tak bagus tau.. Haa mula la mcm² toksin akan melekat pastu mcm² la penyakit kronik dok dtg.. 

      Alfalfa ni sangat BERALKALI  dan sebab tulah ia berupaya menyingkirkan lebihan toksin yg tak diperlukan oleh tubuh badan kita ni.. Yela kau dh mkn mcm², badan pun kdang² dh x mmpu nak tolong singkir sama, so kena minta bantuan juga.. 

TESTIMONI PENGAMAL ALFALFA  

Kena konsisten la ye.. Makan seminggu pehtu nk flawless mana maunya! 

Cust ibuElly yg amalkan Alfalfa

      Ada lagi, malas btul nk scroll cari balik.. Hahaha.. Tak kurang juga ada yg bagi testimoni time sembang²..😝 ate mana nk ade testimoni bertulis dh kalau ckp mulut je kan.. Kihkih.. Ade cust bagitau :

' Kak, Alfalfa tu mmg boleh turunkan berat eikk? Tak sangka makan untuk lain, benda lain yg dapat.. Alhamdulillah sgt la kak.. '

      Kihkih.. Cust ni asalnya nk mkn untuk kurangkan masalah senggugut dia.. Masalah senggugut masih lagi tak berapa ok, tapi berat dia pulak yg turun! Untuk senggugut ibuElly cadangkan ambil GLA COMPLEX & OSTEMATRIX.  dua ni mmg bagus utk PMS 😉

      Untuk Alfalfa ni, ibuElly rasa korang yg nk turunkan berat, nak singkirkan toksin bagus sangat cuba Alfalfa ni tau.. Bukan untuk tu je, untuk ibu menyusu  pun boleh tau! Bantu TAMBAHKAN SUSU BADAN IBU²..

KHASIAT DAN MANFAAT ALFALFA COMPLEX SHAKLEE  

Tak larat dah nak taip.. Hahahahahah! Hopefully korang boleh paham ye

Ok lahh.. Koranng boleh like page fb Shaklee ibuElly, Pengedar Shaklee Ipoh

ATAU 

boleh contact ibuElly kat wasap 0175604426 tau.. Tatatatatatata! 






No comments:

Post a Comment