temPaT makan BEST di Manjung, Perak - IBU ELLY SHAKLEE

Monday, 18 September 2017

temPaT makan BEST di Manjung, Perak

semalam, ibuElly balik ke kampung di Beruas sbb somi nak bawak balik skuter yg dah lama tersadai kat sana.. amek dan bawak repair, kena rm1500! 😅😅

      amek kau, nak repair sgt kan.. hahaha.. sabo jela dgr harga mcm tu.. tapi kalau baru of course lagi mahal kan.. berbaloi juga repair, boleh guna lagi.. harta keluarga la katakan.. kihkih..

      ibuElly nk cite pasal tempat makan kami pegi semalam sebenarnya.. mak mentua dan adik ipar semua ke Kedah melawat saudara yg sakit.. jadinya kat kg ada Abah je.. pastu abg ipar ajak kami keluar makan sempena birthday Iskandar smlm..

      alhamdulillah moga murah rezeki abg ipar sekeluarga.. sedap betul la makan smlm.. mmg selera dinosour betul..😂😂

Sedap dan berbaloi kami makan berempat
BEFORE

AFTER
wakakakakakakakkakak! 


   ni lah yg ktorang makan semlam.. patut lah biras ibuElly suh jgn mkn lagi ptg tu.. hahaha.. mmg bnyk kot even 4 org mkn.. siap bungkus bwk balik lagi bagi kat abah yg dok sorang kat umah tu.. abah xnk ikut katanya sbb xde org jaga rumah..

      mak mentua ibuElly niaga kedai runcit.. dah mak mentua n adik2 ipar semua ke kedah, makanya tggallah abah je kat rumah tu.. abah bukan xnk ikut g kedah katanya, tapi dia dah pegi melawat haritu sblm mak pegi..

      pegi sorang je sbb abah mmg ape2 hal terus smpai je,, jnji ngan ank2 payah katanya ank slalu sibuk,,hahahaha.. sabo jela.. total yg ktorng mkn ni kata abg ipar rm50/talam sebab dia order utk 6 org mkn.. takut xckup katanya..

Anak² kalau makan kat luar, memang tak ganggu ibuElly langsung.. Hahaha.. Rezeki juga ni dapat kesenangan gini bila setiap kali keluar jenjalan.. 😝😝


      sebab ibuElly nampak kat menu dia tulis ade yg rm23/talam dan rm30/talam.. makanya rm50 ni pun kira berbaloi la jugak.. patut la lalu nk ngabeh kan.. hahaha..

      tempat ni kata somi ibuElly nun di SEBELAH JKR MANJUNG, BERHADAPAN MASJID, PERAK.. jadi kalau ade rezeki korang ke Perak datanglah Manjung rasa tau.. ibuElly x ingt nama kedai, tapi nama De'laila Western kot gitu la namanya..

Keadaan masa mula² datang.. Kedai dia kecik je


      tapi mmg ramai la org masa kami pegi smlm.. dah makan mcm2 apa lagi balik rumah sebelum tidur telan dulu HERB LAX dan juga OMEGA GUARD SHAKLEE kasi singkirkan segala toksin dan kolestrol yg tak diperlukan dalam badan ni haa..

      pagi tadi amek kauu 3 kali membuang!! lega asenye tau sbb dah xde rasa mcm banyak sgt benda dlm perut yg tak keluar.. hahahah.. so korang jgn lepaskan peluang kalau dtg Manjung, Perak ni tau.. kena rasa!!   

No comments:

Post a Comment