Arghh sembelit! Apa nak buat?? - IBU ELLY SHAKLEE

Saturday, 2 December 2017

Arghh sembelit! Apa nak buat??

      Aduh, rasa sebu je perut bila 2 3 hari tak membuang kan. Rasa tak tentu arah je kalau sehari tak membuang. Tu lah yang ibuElly rasa skang sejak amalkan Shaklee. 😝

      Alhamdulillah, sejak amalkan Shaklee ibuElly rasa membuang pagi² tu dah jadi rutin WAJIB! Sehari tak membuang mesti resah gelisah je rasa. Rasa tak sempurna hidup ni sehari tu tau kalau tak ke jamban. 😝

      Tu yang bestnya Shaklee! Korang akan dapat rasa kesan positif bila konsisten amalkan vitamin Shaklee ni. Ingat ya, ubat kita makan ketika sakit, manakala vitamin kita amalkan setiap hari untuk cukupkan nutrisi dalam badan kita. Kalau diizinkan Allah, dapat cegah penyakit merbahaya juga.

      IbuElly nak share 2 jenis vitamin yang kalau korang makan, mesti akan membuang serta merta esoknya. 💪 Memang tak mengecewakan ibuElly langsung lah sejak setahun lepas. 😍

      Dua vitamin tu adalah : Herb Lax & Ostematrix.  Dua² ada keistimewaan dan kelebihan masing². Dua² ibuElly dah makan dan rasa macam mana kesannya kat badan ibuElly ni haa. Memang terbaik sangat² Ostematrix dan Herb lax ni tau! Setiap kali habis, WAJIB segera topup.

      Untuk Herb Lax  ni, lelaki dan perempuan boleh amalkan. Tambah² korang yang memang sejenis makhluk yang sangat² susah nak membuang tu. Recommended sangat! Herb Lax ni yang tak boleh makan IBU HAMIL & IBU BERPANTANG.  Bukan apa sebab Herb Lax ni fungsi dia agak kuat sikit, lebih kurang macam julap la. Sebab bila makan malam tu esok paginya mesti lebih 2 kali la membuang. Kalau ibuElly la. Kihkih.

Nak senang membuang, sila amalkan Herb Lax

      Ostematrix  pulak lebih sesuai untuk IBU HAMIL & BERPANTANG serta mereka yang ada masalah lenguh² badan, kebas², sakit² & lenguh² tulang. Apa yang bestnya pasal Ostematrix ni dia BUKAN hanya kalsium semata-mata tau. Dia ada sekali Vitamin D yang mana membolehkan kalsium diserap dengan baik oleh tulang² kita. Bahan lain pun ada jugak ibuElly tak ingat la sebab dok kat kampung ni. Hahaha. So tulis apa yang terlintas di kepala je. Makan Ostematrix ni jugak akan buatkan korang SENANG SANGAT MEMBUANG KEESOKAN PAGINYA. 🤗🤗 Means 2 in 1 la. Sakit² pinggang pun berkurang, membuang pun girang!

Favourite sekarang! Sebab sakit² pinggang kesan epidural bersalin czer hilang! 

      Macam mana la ibuElly tak sayang dengan Shaklee ni kan. Makan untuk benda lain, tapi manfaat lain yang kita boleh dapat. Memang terbaik lah habaq ang! Mak mentua dan adik ipar ibuElly pun makan tau. Bila kita dah pernahp

Korang boleh je contact ibuElly kat 017.560.4426 atau like page di facebook Pengedar Shaklee Ipoh atau ig, @elifaismail 🙋🙋

No comments:

Post a Comment