Bantal murah tapi setanding bantal mahal? - IBU ELLY DI SINI

Friday, 8 June 2018

Bantal murah tapi setanding bantal mahal?

Korang tukar bantal berapa kali dalam setahun? Apa?!!! Guna bantal yang sama sampai lunyai dan berbau?

      Ewwww! Korang tau ke dah berapa banyak pepijat atau hama yang menumpang dalam bantal korang tu? 

      Seram tau kalau teringat. Yela ibuElly pun tak penah tau yang kita memang kena tukar bantal setiap 1-3 tahun. Bantal pun ada tarikh luput dia tau. Ingat makanan je ada tarikh luput?


Haa ni la akibatnya kalau pepijat takmo pi mana dah

     Yela dia dah selesa kat situ. Sampai satu tahap, bila kita basuh pun, pepijat wat lek wat peace je. Apah pun dia tak heran. Kome sanggup ke tido atas bantal gini? Ya Allah, mintak simpang!

Bantal murah, tapi setanding dengan bantal mahal dan mewah? 

      Percaya ke? Daripada beli bantal mahal-mahal kat Aeon tu kan, baik lah korang spend rm150, dah boleh dapat 4 biji bantal tau! Tapi tak kisah la, nak beli 1 je pun boleh.

      Kalau satu je, rm39. Yang jauh kita boleh pos. No worries. Postage kita guna POS DOMESTIK tau. Murah la sikit. Tapi sampai dalam 3-5 hari gitu. Yela dah murah kan, lambat la sikit. Kalau nak yang laju pun boleh, tapi MAHAL!

      Tapi nak senang, korang mesej je ibuElly dulu. Bagitau kome area mana. Nanti ibuElly carikan agen berdekatan. Haa senang kan? Kome tak payah cari merata.


Bukan main sedap anak ibuElly Leyna. 😋

     Tambah raya-raya ni kan. Elok sangat tukar bantal baru terus! Dah bertahun asyik bantal sama je dok dalam almari, atas katil. Tah berapa ribu pepijat dok berpesta dalam tu 🤣

      Bantal Leyna ni, korang boleh guna dari 1-2 tahun gitu. Ingat tau! Bantal pun ADA EXPIRED DATE! Jangan main hentam je guna sampai 20-30 tahun.


Mula-mula kempis la, bila bukak jadi gebuu


      Bantal Leyna ni pun dah viral tau skang. Even artis, insta famous pun guna bantal Leyna. Kome taknak? 😃

      Kalau nak, meh roger ibuElly kat 👇🏽

No tel : 0175604426
Instagram : bantal_mewah



Mak mentua iolss pun berbantal Leyna tau 😁

No comments:

Post a Comment